Zbigniew Jacniacki Zbigniew Jacniacki
433
BLOG

Żona pyta , ja pytam... Niebiosa milczą...Jeszcze

Zbigniew Jacniacki Zbigniew Jacniacki Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Tydzień temu jedliśmy sałatkę...

Śmiech i plany na następne miesiące...

W piątek sms: Jestem w szpitalu....

 

Odwiedziny....Przy windzie już wiem, że nie chcę wiedzieć. B6 to radiologia i onkologia... Na szóstym piętrze przy łóżku nr 16  obuch w głowę...

Rak ... Złośliwy...Przerzuty...

Patrzymy w jego pogodną twarz... Wesoły i spokojny facet ... 

Żona wychodzi, aby nie widział ... Płacze na korytarzu.

Kumpel, przyjaciel, adwersarz w dyskusjach,....teraz przekonuje mnie, nas , że pojedziemy we wrześniu do...

Nie ważne już gdzie...

Po co on to mówi? Chce, abyśmy potwierdzili?

 Kręci mi się w głowie , słowa są bez znaczenia...

Czy są jakieś , które mają znaczenie...???

Mówi o życiu... Doczesnym...Dlaczego nie mówi nic o ... ???

Sam nie wiem, jakiego użyć wyrazu...

Chciał jechać do Polski i robić porządek...Słuchał mnie jednym uchem, gdy studziłem go , że wielu naszych rodaków chce tego,

 co jest, a wymarzone lepsze może nie zdążyć się  urodzić...

Różni jesteśmy...Od dzisiaj jeszcze bardziej różni... 

A jednak tacy sami, przecież ja , my nie jesteśmy wieczni.

Żona  pyta , ja pytam... Niebiosa milczą...Jeszcze...

Piszę te zdania , aby nie pić...Trzeźwiej pić ...???

image

 

Świat już jest inny... Równoległy... Prostopadły... 

Czarne dziury...Nie, jedna wielka czarna dziura...spirala...struna...

Jaka jest frekwencja ??? A jakie ma to znaczenia, gdy rozmawiasz z człowiekiem , któremu lekarze piszą zakończenie...??? 

Ja nie piszę, chcę jutro jeszcze z nim rozmawiać ...

Nawet o niczym ...

Ps.

Wiem, że jest Niebo...

Wiem, że jest Dobrze...

Wiem, że jest mi smutno....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo