Zbigniew Jacniacki Zbigniew Jacniacki
164
BLOG

Hej, hej... Jakie znaczenie ma dla Ciebie 500+ ?

Zbigniew Jacniacki Zbigniew Jacniacki Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
 

Marketing wyborczy czy demograficzny?

Zwracam się z tymi pytaniami do  rodaków, którzy dysponują nie tyle potencjałem politycznym ,

 co przede wszystkim biologicznym.

Interesuje mnie, ilu z Was podejmie decyzję o zwiększeniu liczebności rodziny przekonani uchwalonymi 500 złotymi ?

 

Moim zdaniem, ta dotacja ma znaczenie dla rodziców dzieci, które już są.

W przyszłości będzie skutkowała lojalnością wyborczą dla PiS-u ,

aby ewentualny konkurent partyjny nie uchwalił cofnięcia wsparcia publicznego.

 

Jednocześnie twierdzę , że  program 500+  nie zatrzyma procesu wymierania społeczeństwa polskiego, bowiem  Kobiety lub Mężczyźni  nie będą decydowali się na kolejne dziecko zachęceni kilkuset złotymi.

 

Moje przemyślenie może jednak być błędne.

Stąd moja prośba o sondę.

Kto za 500 złotych zdecyduje się na potomka?

 

image

 

 

Ps.

Mój i Żony wkład w  demografię narodu zrealizowaliśmy w modelu 2 +4.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo